Trött!

Idag har jag jobbat min sista dag efter 2 veckor, skönt men ändå ganska tråkigt eftersom man hade en sysselsättning så man inte sov bort sommarlovet. Men nu får jag sova hur länge jag vill på mornarna och det ska jag verkligen utnyttja!
Jag var med mamma och åt på Opera tidigare idag och sen dess har jag sovit, jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Det är för tungt!
ska bara blogga lite nu och sen sova igen. 
Jo föresten! Jag kan inte få ett "nytt stycke" i texten när jag skriver så det är därför allting blir så grötigt att läsa, ursäkta för det. Vet inte vad felet kan vara faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Frida

så länge kommer du inte att få sova! Max till 1. Nu ska vi göra hur mycket saker som helst innan jag drar!!! :) pussälskardig<3

2011-06-26 @ 23:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0