No internet!

Hallo!
Alltså nu är ddet så här. Jag KLARA ANDERSSON har lovat att blogga på Cec blogg ikväll eftersom hennes internet är helt kokkobom just nu. Aja, som sagt har Cec varit i Luleå idag. Jag antar att hon har köpt några ringar osv till skolavslutningen (som ni har läst i det tidigare inlägget!)... Cec kommer till Jokkmokk imorgon igen, och då lär hon ha fixat sitt internet.

På fredag är det som sagt skolavslutning. Jag KLARA ska då ut. Jag antar att Cec också ska det?

Aja, jag heter Klara Andersson, född 7 Juli 1996. Jag är 175 centimeter över havsytan, har kolsvart hår och målade ögonbryn, Haha! Jag går hur som helst i Cec klass, vi umgås mellan varven. På kvällarna brukar vi gå våra låååånga promenader och snacka om random saker. Men det är nice!

Vi hörs igen, nån gång! :-D

Jag bjussar på ett gode awesome cover, av mina favoriter. Destinee och Paris!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0