män som hatar kvinnor

Tog en liten paus i filmtittandet, alla stieg larsson-filmerna är så extreeeemt långa, men bra!
Kollar facebook under min paus, såklart. Mitt facebookande börjar gå lite i överdrift nu. Måste verkligen börja tagga ner! 
måste bara få klaga på en sak nu också.. bara en, jag bara måstemåstemåååååste!
Någonting jag HATAR är när man tror att man ska berätta något storslaget och jättehäftigt som hänt, så får man ALLTID svaret "JA! jag vet, jag såg det på facebook"
De 8 orden är nog de jag avskyr mest.
random bild från 2011-02-18, bara mascara på ena ögat och fråga mig inte varför..
Nu ska jag se film igen, jag jobbar lite konstiga tider under morgondagen men ska försöka lösa bloggandet på annat vis. vi hörs imorgon alla fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0