BLUEBERRIES


Har spenderat hela eftermiddagen hemma hos morfar! Vi åt kokt kött, drack kaffe & jag hann bada badkar ett tag också. Alltid lika trevligt att vara där, trots det så är det inte ofta jag tar mig tid att gå dit.. När jag kom hem så var dörren låst, jag hade varken nyckel eller batteri i mobilen så det var bara att gå tillbaka till morfar för att låna telefonen och ringa pappa. Då hade han fått ett ryck och var ute i skogen för att plocka blåbär (det hör inte till vanligheten ska jag säga er!)

Blåbär & Mjölk är det ultimata kvällsfikat!

Kommentarer
Postat av: maddhpaddh - Mamma till Tindra 4år

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) hoppas allt är bra med dig?

2011-08-17 @ 17:06:28
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0